[
джерело ефективних команд та вирішення проблем управління
Медіа-Ключ
]


[
джерело ефективних команд та вирішення проблем управління
Медіа-Ключ
]
[
джерело ефективних команд та вирішення проблем управління
Медіа-Ключ
]
МЕДІА-КЛЮЧ
Перераховувати, що вміємо робити, і робимо, ми не будемо, оскільки можемо надати допомогу у вирішенні будь-яких проблем управління.
Компания «Медиа-Ключ»
Компанія «Медіа-Ключ» з'явилася на світ наприкінці 80-х. Ми встигли отримати досвід роботи з радянськими організаціями, на наших очах рухнув Радянський Союз і почали формуватися незалежні молоді держави. Ми набули досвіду роботи з клієнтами, які належали до різних галузей, різних форм власності та навіть різних формацій. Ми бачили в створених нами ігрових моделях, як розсипаються ті альянси, що здавалися непорушними, і створюються нові з тих, хто ще недавно вважав один одного ворогами.
Ми «лікували» та «лікуємо» компанії наших клієнтів, якщо є проблеми, які заважають працювати, розвиваємо, якщо власники хочуть рухатися вперед, а в них не виходить, створюємо нові напрямки діяльності та нові компанії, готуємо команди та багато чого іншого.
Ми не будемо перераховувати, що ми вміємо і робимо, тому що ми можемо допомогти вирішити всі управлінські проблеми. Наші технології та досвід дозволяють нам це стверджувати.
-
З 2002 року, окрім корпоративних замовлень (наш замовник - одна організація), вигадали й почали втілювати низку відкритих ігрових проєктів, у яких беруть участь окремі гравці та команди з різних компаній усіх країн пострадянського простору («Ключові постаті», «Ключові Команди»)
-
З 2007 року в нас з'явилися сімейні проєкти (програма «Ключики» для підлітків і сімейні рефлексивні ігри - «Батьки і діти», «Маленька сімейна гра»).
-
З 2010 запустили навчальні проєкти - Школу ключових фігур, яку студенти люблячи називають «ШКаФ», Школу батьківського управління в рамках гри «Батьки і діти» і Школу ігропрактики (ШІП).
-
З червня 2022 року відновили свою діяльність, яка була зупинена з початком війни. Проєкт «Школа ключових фігур (ШКаФ)» - зробили вже два «військових» випуски, регулярно проходять рефлексивні ігри «Ловці можливостей», «Місто майстрів», «Управлінець VS Невизначеність».
Географія наших проєктів розширилася. З 2023 року в наших іграх беруть участь, під'єднані онлайн групи з США та Європи, що дає можливість нашим гравцям розширити бізнес-зв'язків і набути досвіду взаємодії з бізнесменами інших країн.
Регулярно проводимо волонтерські проєкти «Відкритий семінар Акторів (ОСА)».
І вже 17-ий рік регулярно проводимо волонтерський ігровий онлайн проєкт «Казка».
Кожен проект, втілений нашою командою, — це витвір мистецтва. На тому стоїмо!


КОМАНДА
Олександр
Буданцов
Базова освіта — математика. Методолог, ігротехнік.
35-річний досвід створення та розвитку бізнесів. Як співвласник побудував низку компаній, що ефективно працюють і розвиваються до цього дня.
Майстер розмовного жанру — вміє та любить спілкуватися. Може домовитися про все та з усіма. Себе вважає — «останньою надією людства». Більше любить давати інтерв'ю, ніж писати статті, але все одно іноді їх пише.
Автор, розробник і керівник першого відкритого ігрового проєкту в історії рефлексивних ігор «Ключові Фігури». Співавтор, розробник і виконавець низки проєктів, які не мають аналогів у світі - «Ключові Команди», «Ключові інновації», «Школа Ключових Фігур», «Школа ігропрактики», «Ловці можливостей» , «Місто майстрів», «Управлінець VS невизначеність», «Галузева будівельна гра», інформаційна система «Ключові Фігури України»
Переконаний, що не можна обігнати того, хто йде своєю дорогою! І тому, головне, свою дорогу знайти...
Директор компанії «Медіа-Ключ»

Тетяна
Буданцова
Базова освіта — демографія. Методолог, ігротехнік.
35-річний досвід створення та розвитку бізнесів. Як співвласник побудувала ряд компаній, що ефективно працюють і розвиваються до цього дня.
Протягом останніх 35-х років наполегливо розвиває людей, незважаючи на те, що вони часом пручаються. Основна діяльність — творити та розвивати. Своєю місією вважає — «приведення до свідомості людства».
Автор і керівник проєкту «Школа Ключових Фігур», «Школа ігропрактики», «Школа батьківського управління». Розробник унікальної системи навчання, на основі якої відбувається навчання в школах.
Співавтор і керівник ігрових проєктів «Ловці можливостей» , «Місто майстрів», «Управлінець VS невизначеність», «Галузева будівельна гра»
Автор і керівник сімейної програми «Ключики» - рефлексивних ігор «Батьки і діти», «Маленька сімейна гра», «Школа батьківського управління»
Автор і беззмінний ведучий протягом вже 17 років онлайн проєкту «Казка року, що минає»
З 2014 року веде авторський волонтерський онлайн проєкт «Відкритий семінар акторів»
Насправді це далеко не всі авторські проєкти, але нам здається, що і цього достатньо))))
Авторка великої кількості публікацій.
Абсолютно переконана, що найголовніші досягнення ще попереду!
Заместитель директора компании «Медиа-Ключ»

ВІДЕО



Школа Ключових Фігур
Рефлексивна гра
Кастальський Ключ
ІСТОРІЯ
1980
2023
Міжнародна гра в США

2022
Перша міжнародна гра в Кишеневі «Ловці можливостей».


2021
Перша гра в комбінованому онлайн-офлайн форматі.
Проекти: «Школа Ігропрактики та Методології», Школа Ключових Фігур, Володіючих та Керуючих, Батьківська школа у рамках ігрового проекту «Батьки та Діти».

2014
ОСА (відкритий семінар акторів - Управлінець, допоможи собі сам!)


Це короткий за форматом семінар на вирішення питання управління бізнесом сьогодення. Ми не тільки допомагаємо у виріщенні запросу, але й зі свого боку забезпечуємо наших учасників інструментами (засобами, технологіями, методами, способами, схемами…), які б дозволили їм самостійно допомогти собі в складні кризові ситуації.
2010
Авторські навчальні проекти


Проекти: «Школа Ігропрактики та Методології», Школа Ключових Фігур, Володіючих та Керуючих, Батьківська школа у рамках ігрового проекту «Батьки та Діти».
2006
Унікальний проект «Батьки та Діти»

Проект дає можливість дізнатися свою дитину, її таланти, справжні захоплення, проблеми та потреби. Проект, що зближує сім'ї та перекладає Вас з номінального статусу «батька», у статус «найкращого друга для Вашої дитини».
2002
Перші відкриті Ключові проекти
Проекти: Ключові Фігури, Ключові Команди, Ключова Ініціатива, Ключовий Задум та Ключовий Резерв.
Всі ці проекти відрізняється від попередніх тим, що учасники гри можуть бути працівниками різних компаній та організацій та відіграють в проектах особисті питання або задуми.

1998
Закриті
(корпоративні проекти)


Це б ув час, коли всім хотілося свободи та незалежності. І майже ніхто не замислювався над наступним кроком — а що робити зі свободою та незалежністю? Лише дуже небагато керівників намагалися собі відповісти на це просте питання — якщо свобода і незалежність настане, то що з нею робити? Зі спроб відповіді на це питання і народилися наші перші проекти, коли ми дуже великі підприємства СРСР почали переводити у ринковий стан. В умовах, коли владний центр виявився неспроможним в управлінському сенсі, нам нічого іншого не залишалося, як співорганізовувати людей.