Галузевий корпоративне замовлення (ГКЗ)

Головна » Проекти » Галузевий корпоративне замовлення

Що таке корпоративне замовлення? Це проект, замовником якого є одна компанія.
Ми проводимо дослідження та діагностику цієї компанії,
з'ясовуємо проблеми системи управління та ставимо діагноз – знаходимо кореневу проблему, яка лежить в основі всіх негараздів.

Після цього, що називається, “по фігурі замовника” проектуємо гру, в якій беруть участь співробітники цієї компанії, які ми відібрали в ході дослідження за спеціальною нашою методикою.

Списки учасників погоджуються з керівництвом компанії, яке також обов'язково бере участь у грі. Такий проект дозволяє подолати внутрішні управлінські проблеми та фактично перезапустити компанію.

А тепер, що називається, “розсунемо горизонт”. Будь-яка компанія живе на ринку і позиція, яку компанія займає на ринку, є мірою її успішності. Тому, щоб бути успішним і досягати на ринку поставлених цілей, необхідно з одного боку, вибудувати компанію всередині, щоб відповідати за своїми можливостями ринку, а з іншого боку, відбудувати взаємини в галузевому ринку, налагодити взаємодію з іншими гравцями цього ринку, на основі зрозумілих і прозорих всім учасників правил.

Такий проект, у якому беруть участь команди учасників
галузевого ринку - це вже галузеве корпоративне замовлення (ГКЗ).
ГКЗ дозволяє одночасно працювати в 2-х рівнях - командам учасникам розібратися з тим, що відбувається всередині команди, вирішити проблеми, навчитися новим способам управління і одночасно відпрацювати взаємодію з партнерами галузевого ринку.

  • Отже, участь у цьому проекті дає можливість побачити та порівняти свою команду з іншими командами учасниками гри. Можна оцінювати свої можливості порівняно з іншими у звичайному житті, але тоді це може дуже дорого обійтися, а можна подивитися на себе в Ігри, де є можливість побачити свої сильні та слабкі сторони та відкоригувати те, що заважає;
  • Здобути досвід та навички вибудовування взаємодій з урахуванням цілей та інтересів усіх сторін, як усередині команди, так і між учасниками ринку. Перемогти у переговорах може той, хто перший зрозуміє – хто перед ним, чого хоче, навіщо йому це треба, і що він робитиме. Зрячого «в темную» не використаєш;
  • Зрозуміти, хто є хтось у команді. Коли відповіді на ці запитання отримуєш у звичайному житті, то не завжди розумієш, що з ними робити. Машина бізнесу крутиться і хочеш, не хочеш, а треба виконувати зобов'язання, які на себе взяті, навіть якщо ти раптом зрозумів, що поруч, нема на кого спертися. Ігрова реальність дає можливість перевірити «на міцність» тих, хто поряд;
  • Зрозуміти, хто є хто на ринку та яким чином вибудувати конструктивну співпрацю, як із ким домовлятися. Темп життя не дозволяє з цим розбиратися в повсякденності, залишається лише реагувати, дратуватися та витрачати час, гроші та нерви на “латання дірок”, бо хтось щось не зробив, вчасно не надав, не сплатив тощо. ;
  • Можна дуже довго і докладно описувати всі можливості,
    надані грою і все одно, ігрове життя виявиться багатшою

Для підготовки гри нам потрібно буде провести експрес-дослідження компаній учасників гри. Це дасть змогу зрозуміти ситуацію в компаніях та спроектувати гру. Експрес-дослідження - це 1-1,5 годинні інтерв'ю зі співробітниками компаній учасників гри, за погодженим з керівництвом компанії списком та графіком на території замовника.

Гра Галузеве корпоративне замовлення відбудеться 14-17 травня 2020 року в Коблево, під Одесою, на базі DeLa Vita. Ми готові відповісти на всі ваші запитання.